سایت آموزشی و بازیسازی ربات گیمز

#مقاله معرفی ابجکت

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ق.ظ

به نام خدا



#مقاله

معرفی آبجکت‌:


آبجکت ها مهم ترین منابع و عضو بازی‌سازی به حساب می‌آیند‌. این عضو مهم در گیم میکر قلمرو مهم توسعه دهندگان در هر انجین به شمار می‌رود. البته باید به خاطر داشت که فقط عضو مهم بازی‌سازی آبجکت نیست. مثلا اتاق و فضایی که بازی را در آن ترکیب چینی می‌کنند، و یا تصاویر موجود در بازی یا همان اسپرایت ها، بر این مجموعه که تنها آبجکت ها حائز اهمیت هستند مهر باطل می‌کوبد.

طرز کار با آبجکت ها بستگی به نوع انجین، مهارت بازی‌ساز و محوریت گیمی که قرار است ساخته شود دارد. مثلا طرز کار با آبجکتی که برای بازی Open World ساخته می‌شود با شئ که جهت گیمی در سبک Action در حال ساخت است دارای تفاوت زیادی است و می‌توان اختلافات کثیری را در ایونت، اکشن و کدهای دو آبجکت پیدا نمود.

این مقاله کلاس ربات گیمز ادامه دارد و در هر مقاله از جزئیات مختلفی از آبجکت‌ها و سایر اجزای بازی سازی توضیحاتی ارائه داده می‌شود...


 منبع: کلاس Robot Games

  • robot games

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی