سایت آموزشی و بازیسازی ربات گیمز

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

دوستان این هم سورس بازی هواپیمای جنگی که تو اموزش هامون ازش استفاده میکردیم. توجه داشته باشید که این سورس فقط تو انجین گیم میکر قابل اجرا هست.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              دانلود سورس

حجم: 1.91 مگابایت

سلام به شما عزیزان گرامی. تو این اموزش میخوایم بهتون یاد بدیم که چه جوری در گیم میکر استودیو برای اندروید خروجی بگیریم. پیش نیاز ها: sdk و jdk. خب بعد از دانلود پیش نیاز ها و نصب همشون ، وارد پروژتون توی گیم میکر استادیو بشید و از بالای نرم افزار قسمت Target رو روی Android بزارید . حالا از منوی File توی بالای نرم افزار ، وارد قسمت Preferences بشید و از این قسمت وارد تب Android بشید .


2015-11-06_141309
توی این قسمت باید یه KeyStore بسازید . برای این کار ، اطلاعات خواسته شده توی فرم های قسمت Create Private KetStore رو پر کنید (به جز Key Hash و Key Hash (SHA1))

و روی دکمه Generate کلیک کنید . بعد از ساخته شدن KeyStore و نمایش داده شدن Key Hash ، از قسمت چپ وارد تب SDK بشید :


2015-11-06_141445
بعد از ورود به این تب ، این پنجره رو می بینید :


2015-11-06_141714
توی قسمت ۱ ، باید محل نصب نرم افزار اس دی کی رو مشخص کنید ، یعنی فولدری که اس دی کی توش قرار داره . به قسمت ۲ کاری نداشته باشید . توی قسمت ۳ هم باید محل نصب نرم افزار جی دی کی رو مشخص کنید . بعد از مشخص کردن ، روی دکمه Check Android SDK کلیک کنید ، در صورتی که همه چیز رو به صورت OK نشون داد ، یعنی تنظیم گیم میکر استودیو برای خروجی اندروید درست انجام شده ! حالا روی دکمه OK کلیک کنید و به صفحه اصلی پروژه برگردید . حالا اگه میخواید خیلی سریع پروژتون رو روی گوشی یا تبلت اندرویدیتون تست کنید تا ببینید درست کار می کنه یا نه ، می تونید دستگاه رو با یه کابل یو اس بی به کامپیوتر یا لپ تاپ تون وصل کنید و روی دکمه تست بازی توی بالای گیم میکر استادیو (Run the game) کلیک کنید تا گیم میکر استودیو بازی رو توی گوشی یا تبلت اندرویدیتون اجرا کنه (توجه کنید برای استفاده از این حالت باید گزینهUSB Debugging یا اشکال زادیی یو اس بی در گوشی یا تبلت اندرویدیتون فعال باشه) . اگه هم بخواید از بازیتون خروجی بگیرید ، می تونید به همون شکلی که واسه ی ویندوز خروجی میگرفتید ، خروجی بگیرید (فقط توجه کنید قسمت Target روی Android باشه) .

یه سری از جزئیات بازی برای اندروید (مثل آیکن و …) رو هم می تونید از قسمت Global Game Settings انجام بدید .

امیدوارم این آموزش به کارتون اومده باشه . لطفا هر مشکلی که در رابطه با این آموزش داشتید توی انجمن سایت بپرسید .

راستی منتظر سورپرایز ها و آموزش های بعدی پلاگین بازی ساز باشید !                                                                                                                                                                                                                                                                                                       منبع: www.gamemakerplugin.ir

دانلود-649 مگابایت                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             دانلود کرک                                                                                                                                          منبع: پی سی دانلود                                                                                           رمز فایل: www.p30download.com





معرفی اکشن های کادر Score:


بحث امتیاز در بازی و بازی سازی چیز جدیدی نیست. از شروع به ساخت نخستین بازی های 2 بعدی، ظاهرا به مسئله امتیاز توجه خاصی می شد.

خب میدانیم تقریباً همه انجین های موجود در بازار در بخش امتیاز و امتیاز گذاری، دارای قسمت هایی هستند؛ نرم افزار گیم میکر نیز   ایونت و یا اکشن هایی را در ارتباط با امتیاز گذاری داراست. در این مطلب می خواهیم کمی بیشتر با کادر اکشن های امتیازی در آبجکت مان آشنا شویم.


کادر Score:

set score: ساختن و ایجاد امتیاز گیری با توجه به مقدار تعین شده.

test score: چک کردن مقدار امتیاز.

draw score: ترسیم نمای امتیاز

clear high score: پاک کردن جدول برترین امتیازات


Lives:


set lives: ساخت و ایجاد جان گذاری

test lives: چک کردن مقدار جان ها

draw live images: ترسیم نمایشگر جان به همراه عکس کاراکتر


health:


set health: تنظیم و ایجاد خون در بازی

test health: چک کردن خون

draw helth: نمایشگر مقدار خون


متن های بالا اکشن های مرتبط با امتیاز گذاری در گیم میکر را نشان میدهند. امیدوار هستیم از این مطلب آموزش لازم را دریافت کرده باشید. منبع: پرومیکیرز

کپی بدونذدکر منبع حرام است

منبع: ربات گیمز

💠 بسم الله الرحمان الرحیم 💠




🔺 توضیحاتی درباره آیکون 🔺


🔹 آیکون (به انگلیسی Icon ) و یا به زبان فارسی "نماد" تصاویری سازمان یافته و استاندارد هستند که هر روزه با آن ها سروکار داریم. نماد های کامپیوتری در ابعاد گوناگونی قرار دارند و با توجه به نوع اپلیکیشن، موضوع و محوریت آن ها مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند.


این که آیکون و قدرت آن هارا دست کم بگیریم، تصوری نادرست است. مثلا اگر در محیط دسکتاپ رایانه‌تان فقط قدری نوشته می‌دیدید به سرعت از محیط کامپیوتر خسته می‌شدید. البته، معمولا در سیستم عامل هایی نظیر مایکروسافت ویندوز طی هر نسخه بالاتر سعی می‌شود نماد های برنامه ها و اپلیکیشن های مرتبط با این پلتفرم توسعه پیدا کند و شکلی مدرن تر، زیبا‌تر و با کیفیت بالاتر را برای جلب توجه یوزر قرار دهد. به‌طور مثال آیکون هایی که در ویندوز 10 هستند تفاوت زیادی را با نماد های win 7 دارند.

این مسئله برای نرم افزار‌ها و بازی هایی که در کمپانی های کوچک و بزرگ ساخته می‌شوند نیز صادق است‌. در اغلب اپکیلیشن و بازی‌ها تیم و یا گروه، و یا فرد توسعه دهنده تلاش می‌کنند که در آپدیت های بعدی و یا نسخه های دیگر برنامه های خود نماد محصول خود را تغییر دهند و آیکونی زیباتر برای دست‌رنج خود خلق و فراهم کنند 🔹



منبع: استودیو ربات گیمز-

(کپی با ذکر منبع مانعی را دارا نیست).



به نام خدا



#مقاله

معرفی آبجکت‌:


آبجکت ها مهم ترین منابع و عضو بازی‌سازی به حساب می‌آیند‌. این عضو مهم در گیم میکر قلمرو مهم توسعه دهندگان در هر انجین به شمار می‌رود. البته باید به خاطر داشت که فقط عضو مهم بازی‌سازی آبجکت نیست. مثلا اتاق و فضایی که بازی را در آن ترکیب چینی می‌کنند، و یا تصاویر موجود در بازی یا همان اسپرایت ها، بر این مجموعه که تنها آبجکت ها حائز اهمیت هستند مهر باطل می‌کوبد.

طرز کار با آبجکت ها بستگی به نوع انجین، مهارت بازی‌ساز و محوریت گیمی که قرار است ساخته شود دارد. مثلا طرز کار با آبجکتی که برای بازی Open World ساخته می‌شود با شئ که جهت گیمی در سبک Action در حال ساخت است دارای تفاوت زیادی است و می‌توان اختلافات کثیری را در ایونت، اکشن و کدهای دو آبجکت پیدا نمود.

این مقاله کلاس ربات گیمز ادامه دارد و در هر مقاله از جزئیات مختلفی از آبجکت‌ها و سایر اجزای بازی سازی توضیحاتی ارائه داده می‌شود...


 منبع: کلاس Robot Games

         دانلود نسخه 32 بیت-72.2مگابایت                                            دانلود نسخه 64 بیت-86.6 مگابایت                                                                                                                                                                  منبع: پی سی دانلود                                                                     رمز فایل: www.p30download.com

                                                                    دانلود-262 مگابایت                                                                                                                             منبع: پی سی دانلود                                                                          رمز فایل:www.p30download.com

                                بلو استکس ورژن 3.7.21.2305                                                                                                                                                                بلو استکس ورژن 2.7.320.8504                                                                                                                                                              بلو استکس روت شده ورژن 2.5.77.6322                                                                                                                                                                                  بلو استکس مخصوص سیستم عامل مک                                                                                                                                                    منبع:یاس دانلود                                                                               پسورد:www.yasdl.com

ایده راه اندازی تیم ربات گیمز در اسفند ماه سال سال 1394  توسط محمد حسین بزرگ و علی ستاری با نام های مختلفی مانند هفت تیر گیمز و BFS GAMES  داده شد که در نهایت خرداد ماه سال1395 این تیم با نام ربات گیمز شروع به کار کرد. اولین بازی تیم ربات گیمز در مرداد همان سال با نام GUN FIRE منتشر شد که از نظر گرافیک و گیم پلی در سطح خیلی پایینی قرار داشت که در نهایت از انتشار ان جلو گیری شد. در مهر سال 1395 نسخه اول بازی لیمو ترش منتشر شد که از نظر گرافیک و گیم پلی از بازی گان فایر بهتر بود. تقریبا در دی ماه همان سال نسخه دوم بازی لیمو ترش منتشر شد که از نظر گرافیک در سطح متوسط قرار داشت. پس از ان بازی مگسک در فروردین 1396 منتشر شد. در خرداد هم بازی اسپیدینگ بال و نرم افزار گیم میکر +(AGM) منتشر شد. تیم ربات گیمز فعلا فقط با انجین گیم میکر استو دیو کار میکند که در اینده ای نه چندان دور با انجین یونیتی هم شروع به کار میکند.